Monday, November 27, 2006

The coming of joyful season~




Woohoo!
It's almost that time of the year again;
The season of snow, showering gentle dots
sweetly resting unto us.

It's my favourite season of the year, but too bad there ain't gonna
be snows falling down here anytime sooner.

Last time I checked, the best you could get in Malaysia are sharp
blades of rain poking and SLASHING people up, leaving a puddle of
blood and GORE..oh, OHHHH..

.....well okay, just some iced rain people would use for their ice kacang..yeahhh maybe.


So, went a little walking in the toys shop and got myself surprised with boxes of - "Call of Duty"

Incase you didn't know, it's a pc game where u carry guns around like a retarded soldier and whack the hell outta those polygon characters.

Below that poor dude lies a remote control, yeah, for the first time ever you get to control humanoids with just two AA batteries! (does this beat paying more than 20k for a marriage!? *lol*)

Needless to say, there were quite authentic, in a plasticky kinda way.













Warning : Nerdy Computer Joke below.




















Don't know what's a 3D card? mail goobergabbles@gmail.com with subject "HELP! Need to know 3D!"




Just as I was about to leave, I overheard one of them talking :





























.. NOW I finally remembered why I gave up on toys!





Well, I'm so looking forward to christmas;


and you ?


With that, and a pat on the pod;
"Hey, it's just me!" - Mr. Goober

14 buzzes!:

Selba said...

Ho..Ho..Ho...

Christmas is also my favorite season of the year... it gives a different atmosphere, mood, feeling...

Yup, I'm looking forward for Christmas... Hope that this Christmas will bring joy and happiness to all of us :)

Pink Cotton said...

YAY CHRISTMAS!!! =)

WOW ..tats cool..no 3d card required huh??then were there any SIMS2 remote controlled figurine???WAHAHAHA...

I LOVE THAT SNOWMAN!!!

*HINTING*

'x'

Wayne said...

mmm.. u play dat toy toy thing? swt! but neways, merry christmas 2 u! Bwhaahahahah!


Jingle Peil, Jingle Peil,
Jingle all the wayne,
All night long and it's to ride,
that's a silly peanut!

Sing-a-song by Wayne,
Set-a-bomb by Ress,
And it is to HA HA HA,
the topie got whank whank!

Ho~~~~~~

Jingle Peil, Jingle Peil,
Jingle all the game,
All night long and it's to snipe,
that'll BLCC~~~~

Hey~~~~~

Jingle Tail, Jingle Tail,
Jingle all the gang,
All night long and it's to GAY,
Gay all the S-F-WWWWWWWWWW~~~

Wohooo~
Thank you thank you!
*clap clap*

Wayne said...

*hinting* means it will appear in your present la? lol! @>@

Selba said...

Whoaaa.. this Wayne can sing!

*amazed*

*claps*

LOL

Pink Cotton said...

=O

is he alright???

Mr. Goober said...

yahooo selba, but like i said, too
bad theres no snow :P no fireplace,
no cozyness, no carols infront of a snowy
house during the winter..sob!

pinkcotton, who knows..maybe you should
check your presents this year and find out
since Will Rights is insane!?

ROFL wayne, now, please translate it
into music..and we'll have a hit!
i heard somewhere kenny ng has some
christmas competition where bloggers
just send in the xmas songs they sing,
might wanna check dat out!

well pinkcotton and selba, he DOES sing..
nyahahahaha

Chen said...

sakit mata looking at the first pict..
indeed glowing..
searching for sunglasses :D

Winn said...

yes xmas xmas xmas! the joyfuest day

me hopes msia snow tho.....

Winn said...

we will get to see a snowman peanut do we?

_butt said...

I can hear the bells jingling!! :D

Redsponge said...

joy to the world...the lord has come...

la~ la~ la~ LALA~~ LA LA~~~

fuh fuh fuh!!!

let's go caroling!

Mr. Goober said...

lol, i guess i overheated the picture chen :P

ya winn, maybe, in comic-form ;P maybe
we'll even be able to see a flower snowman?

*ears grows* really butt?! hehehe am i talking
about xmas wayyy to early?? it's not even dec :P
oh well!

woohohohoo redspogne let's! you keep on singing,
i keep on throwing snow ok?

zeroimpact said...

Yeah... Christmas is coming
Presents presents presents